Gå til innhold

BankID på mobil - HTC Legend - feilmelding


Anbefalte innlegg

Har prøvd å opprette BankID på mobilen en ender opp med feilmeldingen "Midlertidig feil, prøv igjen seinere". Noen som har vært borti den meldingen og har en løsning?

Eller som vet om det er telefonen eller telenor som er årsaken til problemet?

Har en HTC Legend, Android 2.2 og nytt SIM-kort.

Banken kunne ikke hjelpe - bortsett fra "slå av og på telefonen", Telenor sa jeg måtte slå av skjermspareren, tastaturlåsen og WLAN... uten at det hjalp. Virker som de famler i blinde...

 

Og så håper jeg at jeg har postet i riktig gruppe;-)

 

Svein

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...