Gå til innhold

Noen som vet hvilket spill dette er?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har et spill som jeg lurer på navnet på. spillet var et online spill jeg spilte mye for 3 år siden. var det tre ulike "spill" bare ved å ha endret url. Så navnet er liksom i url, og det var noe om krig og ". com". Den jeg spilte mye var med kriger, men det var mot andre spillere. Men hvis spillerne er 5 lvl lavere enn din lvl, kan du ikke angripe dem. Det var et veldig enkelt spill. og alt du trengte å gjøre var å trykke "angrep" "angrep" "stepback" osv. Og det viser deg hvis du treffer personen, hvor mye du treffer dem, hvis de treffer deg, hvis du vant eller ikke, og hvor mye gull du fikk eller taper. Og så måtte vente noen minutter eller en dag fordi du måtte "ladet opp" så du kan fortsette å kjempe. Det triste var at når du der "lading" andre spillere kan kjempe deg, og du ville miste. Men når du kommer online igjen kan du kjempe mot de som har stjelt gullet og ta det tilbake..

Det du gjorde med gullet var opp til deg. Du kan kjøpe våpen, amor, etc etc. Men du kunne ikke få en her, her stor du alene og du oppgraderte både alt fra våken til kamp ferdigheter osv..

Nettstedet var veldig mørke med mye mørk brun og svart. Menyen var på venstre side, mens i midten kunne du se alle hva som skjer (hvis folk angrepet deg, hvem du kan angripe.. etc alt etter hva du hadde trykke på menyen), men det var ingen kart på dette spillet. litt som wow liksom, du bare kjempet og oppgradere og kommer i høyest level uten kart og uten å se karakterene, du bare trykke "slå slå, back off," osv..

Hvis du endret url samme spillet ville komme opp, bare at det handler om luftskip og ikke mennesker. (men det er andre folk som spiller gjør andre luftskip).

Vet du hvilket spill jeg snakker om?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gladiatus eller Bitefight? :)

Ingen av de har noe med war eller warriors i url sin :p

men la meg prøve å forklare på en annen måte og med et bilde:

Det starter med at du logger deg inn på denne onlinesiden, og så kommer det opp om det har skjedd noe nytt som for eks. om du har blitt angrepet og hvordan det lå an. Om du tapte, mistet gull eller vant. Du får også navnet på brukeren som har slått deg. Du kan velge som du vil slå tilbake eller la det være. Er person på lvl 5 eller lavere kan du ikke angripe dem med mindre du er under lvl 5, men du kan likevel angripe de som er på høyere lvl, selv om det ikke er så lurt.

På venstre siden helt ut i kanten er det en meny alt fra andre som er online, claner du kan joine, der du kan bruke gullet å oppgraderinger til våpen og rustning, shops, osv osv.. Alt som er rett foran deg forandres etter hva du trykker på menyen til venstre. Det var ikke så mye reklame på venstre siden, mens under og på høyre.

post-203773-0-29650600-1307993383_thumb.jpg

Du kunne sende penger til andre bruker eller til din bank. Når du ikke hadde mer energi igjen måtte du vente til du ladet opp. Dette kunne ta alt fra 6 timer til 24 timer, men du kunne jo selvfølgelig komme tilbake litt før da, men da var du ikke helt ”oppladet”.

Nettsiden var veldig mørk, det var mye svart og mørkt brun. Det var et middel alder spill og noen vil vel kalle dette for et ”klikke” spill, siden du bare sitter å klikker. Spille gikk ut på å bare krige mot andre og få høyest level, et endeløst spill som world of warcraft. Du kunne ikke gå rundt om kring, og du hadde ikke noe dyr (i alle fall ikke til det lvl jeg var på)

Skrevet

Jeg tenker også Gladiatus. husker jeg spilte det såvidt og det har alt du nevner av detaljer her =P Om du ikke finner det du leter etter kan du jo alltids prøve det =)

Skrevet

Jeg tenker også Gladiatus. husker jeg spilte det såvidt og det har alt du nevner av detaljer her =P Om du ikke finner det du leter etter kan du jo alltids prøve det =)

Bitefight har jeg prøvd før, det ligner ja, men syntes det var kjedelig x)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...