burndrinker Skrevet 12. juni 2011 Skrevet 12. juni 2011 (endret) Hei. Jeg hadde tenkt å bygge en pc da den jeg har nå ikke duger. Men så fant jeg ut at men kan leie elev-pc på videregående (etter sommerferien). prosessoren i den er en Intel Core i3-2310M 2.1 Ghz. Så det jeg lurer på er om det er noen som spiller minecraft med en sånn en? vil vithe hvor bra den kjører minecraft og eventuelt hvor høy-oppløste texture packs den takler? det er med 4GB RAM også. Eller så må jeg nok sette sammen en Endret 12. juni 2011 av burndrinker
mGrytbak Skrevet 12. juni 2011 Skrevet 12. juni 2011 Den kommer til å dra minecraft, ja. Faktoren du må tenke på er at du kanskje ikke får lov til å innstallere ting på den selv, eller spille spill på den.
burndrinker Skrevet 12. juni 2011 Forfatter Skrevet 12. juni 2011 ja, har lurt litt på det Men husker jeg rett om at man kan spille mc. fra minnepenn?
mGrytbak Skrevet 12. juni 2011 Skrevet 12. juni 2011 ja, har lurt litt på det Men husker jeg rett om at man kan spille mc. fra minnepenn? Nei, du kan nok ikke det, ettersom minecraft bruker Appdata mappen i windows.
Batteripakke Skrevet 12. juni 2011 Skrevet 12. juni 2011 ja, har lurt litt på det Men husker jeg rett om at man kan spille mc. fra minnepenn? Det kan du =) Finnes noen minnepennversjoner av minecraft, har en litt utdatert selv, funker konge! Google it!
mGrytbak Skrevet 12. juni 2011 Skrevet 12. juni 2011 Ok, det er mulig du kan spille minecraft fra en minnepinne, men du bryter uansett reglene om spill på skolepcen (om den reglen gjelder, selvsagt.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå