Gå til innhold

Test: LG 42PW450

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-Pqy3rC
Skrevet

"Lite tilleggsfunksjoner" er et pluss, ikke minus. Jeg misliker alt markedsførings dill-dall, putt heller penga i å lage godt bilde og fyll på med inn/utganger. Annet utstyr kan ta seg av "tilleggs funksjonaliteten".

Skrevet

Ser dere skriver at foten er blank, men stabil. Eh, ok? Det er jo som å skrive: Huset er grønt, men det har pipe. Eller kanskje: TVen er svart, men har fjernkontroll.

Skrevet

Nei. Det finnes flust av plasmaskjermer i størrelsen 42" som har oppløsningen 1024x768. ;)

Etter hva jeg vet er jo 1024x768 4:3 format oppløsning, og denne skjermen er da 16:9. I tillegg står det at det betyr hd-ready, ja den kan vise i hd hvis du zoomer inn og mister sidene, men ellers nei. HD-Ready gjelder vel 720p?

Skrevet (endret)

Ser dere skriver at foten er blank, men stabil. Eh, ok? Det er jo som å skrive: Huset er grønt, men det har pipe. Eller kanskje: TVen er svart, men har fjernkontroll.

Det journalisten prøver å si er at selv om den er "flashy" så er den av god kvalitet.

Endret av TheWaterboy
Skrevet

Nei. Det finnes flust av plasmaskjermer i størrelsen 42" som har oppløsningen 1024x768. ;)

Etter hva jeg vet er jo 1024x768 4:3 format oppløsning, og denne skjermen er da 16:9. I tillegg står det at det betyr hd-ready, ja den kan vise i hd hvis du zoomer inn og mister sidene, men ellers nei. HD-Ready gjelder vel 720p?

Denne oppløsningen regnes også som hd-ready. Greia her er at pikslene ikke er kvadratiske, men mer rektangulære. Har forøvrig en plasmaskjerm selv, som har denne oppløsningen, og det er ikke noe man merker noe til.

• Opprett ny...