Hawkis Skrevet 4. juni 2011 Skrevet 4. juni 2011 hver gang jeg prøver å laste ned noe fra steam, så kommer denne meldingen opp:"the steam servers are currently too busy to handle your request. Pleasy try again in a few minutes." jeg har prøvd å re-installere to ganger og det funket ikke. har også prøvd å slette begge .blob filene i steam filene. og ja jeg har lett:P pls, pls, pls hjelp meg
FWD Skrevet 4. juni 2011 Skrevet 4. juni 2011 Hei, du kan f eks prøve en annen nedlastingsserver: Fil - innstillinger - nedlastning og cloud - nedlastningsregion Dette pleier å fungere for meg i allefall
Hawkis Skrevet 4. juni 2011 Forfatter Skrevet 4. juni 2011 Hei, du kan f eks prøve en annen nedlastingsserver: Fil - innstillinger - nedlastning og cloud - nedlastningsregion Dette pleier å fungere for meg i allefall og det har jeg prøvd men finnes det noen spessielt brae region servers eller?
Hawkis Skrevet 5. juni 2011 Forfatter Skrevet 5. juni 2011 Hei, du kan f eks prøve en annen nedlastingsserver: Fil - innstillinger - nedlastning og cloud - nedlastningsregion Dette pleier å fungere for meg i allefall Det har jeg prøvd, vet du om noen brae nedlastings-servere?
FWD Skrevet 12. juni 2011 Skrevet 12. juni 2011 Beklager sent svar... De gangene jeg ikke har fått lastet ned har jeg pleid å velge singapore, kina eller noe i den duren. Det har alltid fungert for meg i allefall.
Hawkis Skrevet 12. juli 2011 Forfatter Skrevet 12. juli 2011 Beklager sent svar... De gangene jeg ikke har fått lastet ned har jeg pleid å velge singapore, kina eller noe i den duren. Det har alltid fungert for meg i allefall. takk skal prøve det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå