Gå til innhold

Omtale av Chaser (PC)


Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Hvis du har problemer med installasjon av spillet, sjekk www.chasergame.com og last ned UK Emergency Fix. Fra hjemmesiden:

 

UK Retail Emergency Fix|2003-06-23

 

If you experiencing problems installing the UK retail version of Chaser make sure to install this emergency fix. Please note that these patches only work for the Chaser UK retail version and will only help if you have installation or game starting problems.

 

If you do encounter trouble installing the game, please download the following file before trying to install the game again:

Chaser Install Fix

 

Run the Chaser-Installfix.exe on your system (it will create a c:jowoodchaser directory with a file in it). Then run the Chaser setup from the CD1 again.

 

We sincerely apologize for the inconvenience.

Your JoWood Team

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Husker ikke hvor men leste at det skulle komme en oppfølger til Chaser  :)

Sluttsekvensen tilsier i alle fall en oppfølger, så jeg tror det er planen. Men det kommer nok an på hvordan Chaser selger (og dessuten holder Cauldron på med et spill basert på Conan: The Barbarian akkurat nå).

 

flott! fortell mere om slutten......vi som spiller spillet liker slikt.....

Lenke til kommentar
Husker ikke hvor men leste at det skulle komme en oppfølger til Chaser :)

Sluttsekvensen tilsier i alle fall en oppfølger, så jeg tror det er planen. Men det kommer nok an på hvordan Chaser selger (og dessuten holder Cauldron på med et spill basert på Conan: The Barbarian akkurat nå).

 

flott! fortell mere om slutten......vi som spiller spillet liker slikt.....

Hmmm, vet ikke om alle vil være like begeistret for at jeg røper hvordan spillet slutter her :-)

For å si det slik: Spillet slutter ikke med noen "gratulerer, du har reddet verden"-beskjed...

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...