BRDP Skrevet 26. mai 2011 Skrevet 26. mai 2011 Hei har installert Quake 4 på maskinen min kjører windows 7 har installert siste skjermdrier/ directx 9.0 c og 11. Prøver å starte spillet da kommer dette opp: WARNING: Couldn't load image: fonts/english/bigchars found DLL in pak file: D:/Spill/Quack 4/q4base/game000.pk4/gamex86.dll copy gamex86.dll to D:/Spill/Quack 4/q4base/gamex86.dll ******************** ERROR: wrong game DLL API version ******************** Error during initialization prøvd og reinstallere dette spillet et par ganger, noen som har noe anelse om hva jeg kan gjøre? Mvh BoozE
Riboflavin' Skrevet 26. mai 2011 Skrevet 26. mai 2011 Hm, jeg ville lekt litt med kompabilitetsmoduser (høyreklikk på exe -fila, velg XP-kompabilitet osv) "Kjør som administrator" er også noe du burde prøve. Prøv først med fila du allerede har installert, hvis det ikke hjelper reinstallerer du spillet, men kjører selve installasjonsfila med xp-kompabilitet og som administrator. Sånne ting er ofte løsningen når win7 ikke vil kjøre eldre spill.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå