Gå til innhold

PC Service i Oslo - Anbefalinger?


Anbefalte innlegg

Hei, leter etter en data butikk i Oslo som kan ta seg av min oppgave.

 

Jeg har 1 gammel og 1 ny pc, og jeg vil bytte deler fra den ene til den andre.

Leverte den gamle til en butikk en gang for å bytte kabinett, men der var det mye tull.

Så lurer om dere vet om noen profesjonelle steder hvor jeg kan forvente/garanteres service?

 

Takk på forhånd!

Endret av Cortex90
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vil du ha den samme harddisken fra den ene til den andre, eller overføre innholdet fra den gamle harddisken til en ny en?

 

Vil anbefale det siste, siden nyere harddisker er raskere, og siden den gamle harddisken din kan knekke sammen pga. alder når som helst.

 

Ta med deg harddisken til datakjeden og be om å få en 1:1 backup, eller speiling, av harddisken din til en ny harddisk.

 

Deretter setter du den nye harddisken i den nye maskinen.

Lenke til kommentar

Om du bor i Sarpsborg området er PC doktoren å anbefale, jeg har hørt mye bra om de. Forsåvidt er ikke det du skal gjøre veldig vansklig så du kan muligens gjøre det selv? Sjekk google og youtube.

 

Jeg bor i Oslo desverre..

Redigert innlegget nå.

Har verken tid, kunnskapen eller ork til å gjøre det selv.

Men takk for svar!

Lenke til kommentar

Vil du ha den samme harddisken fra den ene til den andre, eller overføre innholdet fra den gamle harddisken til en ny en?

 

Vil anbefale det siste, siden nyere harddisker er raskere, og siden den gamle harddisken din kan knekke sammen pga. alder når som helst.

 

Ta med deg harddisken til datakjeden og be om å få en 1:1 backup, eller speiling, av harddisken din til en ny harddisk.

 

Deretter setter du den nye harddisken i den nye maskinen.

 

Takker for svar!

Men det er ikke det jeg trenger desverre.

Skal ta innmaten til de 2 pcene (pluss litt fra en tredje) og legge de i hverandre.

Skal gi den gamle pcen til søstra mi, og med tanke på at jeg bruker pcen til mer enn bare surfing, så tar jeg derfor de beste delene i min pc..

Endret av Cortex90
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...