pmglol Skrevet 6. mai 2011 Skrevet 6. mai 2011 jeg ble invitert til en private match i går på CoD: MW2. På hvilken map det skulle være sto det bare noen bokstaver og det var ett rart bilde der. Altså ikke normalt. Så sa han som hostet matchen at jeg skulle gå innpå split screen. Når jeg gikk innpå der og starta ett game ble hele spillet mye mørkere og det lyse fargene ble røde. Dette skjedde også når jeg skulle spille online etterpå. Har ikke fått det vekk. Tror det er en hack, men er jo ikke vits, det blir jo bare dårligere. Noen som vet hvordan jeg får vekk "hacken"? Har prøvd å avinstallere spillet.. Men allikevell kommer denne "hacken". Hele spillet er svart, rødt og kvitt. Please hjelp meg.
BlastyTrasty Skrevet 9. mai 2011 Skrevet 9. mai 2011 prøv å fjern spelet frå XBOXen din, og ta ein clear cache på XBOXen. http://tinyurl.com/6x5sfnd :-)
Toalettet Skrevet 9. mai 2011 Skrevet 9. mai 2011 Dette skjedde nå, men vil aldri skje igjen, siden de har patchet alt av hacking på mw2.
pmglol Skrevet 9. mai 2011 Forfatter Skrevet 9. mai 2011 Fikk fiksa det på Lørdag, alt "hacken" hadde gjort var å skru ned brightness på under det laveste. Så trengte bare å gå på instillinger å skru opp lysstyrken. Burde skjønt det med en gang :s
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå