Gå til innhold

Silent hunter 5 konklusjon

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter et ettablert forhold til Silent Hunter serien er det med skuffelse jeg kommer til å

omtale 5 èrn i serien.

Kort sagt virker det som utgiveren har hatt dårlig tid og ikke i det minste brydd seg om at det går an å spille gjennom hele spillet.

Spillet henger seg opp og har en smakløst dårlig evne til å synkronisere seg opp imot savene.

Dette resulterer i at du brått hopper ut i Windows uten forvarsel.

Spillet henger seg når du går rundt i U-båten som første person.

Den ny "moral" søylen som de har med hos hver offiser ombord er intet annet en destruktivt for hele spillet da den ikke er symetrisk sett offiserene mot hverandre.

Lydene som du opplever av å gå rundt i en U båt er som en gammel høne på et blikktak.

Dersom du lagrer og loader på ny vil været vaære helt anderledels en det det var før du gikk ut av det. selv om det er samme save game. 1 minutt før.

Det nye systemet med å kunne plassere ut poeng på hver av offiserene dine er forsåvidt bra nok. Synd det ikke går an å utmerke karene sine med mere medaljer en jernkorset gjennom hele spillet.

Torpedo utskytningssystemet som de prøvde å gjøre bedre får meg til å blekne helt ned til beltehøyden. Maken til en vridning mot barne tv stadiet skal du lete lenge etter. tall som flytter seg på en snor ift båtenes plassering.

Når det kommer til opdragene som nå er mere spesefikke så skal det sies at varianten kan fungere. men da ikke dersom båtene du har i oppdrag å senke ikke eksisterer. Eks: lå inne i plymouth havna og ventet på en aircraft carrier. fikk den i obs periskopet, men vips så var den vekke i løse luften. spawnet nok ut en annen plass da sikkert.

Jeg har ikke spilt multiplayer delen på spillet da jeg etter MANGE kvelder med frustrasjon fant ut at denne driten ikke skulle være på PC`en min lengre.

SÅ EN STOR ADVARSEL TIL DERE SOM GÅR MED PLANER OM Å KJØPE. LES ANNMELDELSER OG GJØR DEG OPP EN MENING OM DETTE VIRKELIG ER NOE DU BØR BRUKE PENGER PÅ.....

OG HVIS DU ABSOLUTT MÅ HA DET SÅ SELGER JEG ET STYKK DRITTSPILL TIL LATTERLIG LAV PRIS.

TIPS: vær fornøyd med SH3 enn så lenge. det var hvertfall et spill uten irritasjon opp til ørene.

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Silent Hunter 3 er uten tvil det beste spillet i serien.

Opplever ikke de problemene du har mtp. krasjing, lagg osv. Det eneste jeg har å klage på er gameplay og lyder. Vil også understreke at torpedosystemet er idiotisk, til tross for at det ikke skal mye til for å forbedre det som var på SH3.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...