Gå til innhold

[Løst] Battlefield Bad Company 2 error.


Anbefalte innlegg

Hei!!

 

Jeg har problemer med å instalere Battlefield Bad Company 2 på pc min. Disken blir lest og så popper det opp denne meldingen: error: the VC8 runtime redistributable package was not installed successfully. Setup cannot continue. Jeg har prøvd å finne på løsninger rundt på google, men finner ingen som løser dette problemet. Er det noen som har erfaring med å fikse opp i dette, så hadde det vært fint med hjelp :)

 

Mvh FatHobbit

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fikk opp denne feilmeldingen når jeg intalerte c++ Redistributable: Error 1935 Det oppstod en feil under installaskonen av samlingen Microsoft. VC80.Alt,type=''win32'', version=''8.0.50727.42''. publicKeyToken=''1fc8b3b9a1e18e3b'',processorArchitecture=''x86''.

 

Aner ikke hva som er problemet...

Lenke til kommentar

Har du windows xp, vista eller 7? Og er det 32 eller 64 bits? Xp og vista/7 har forskjellige installasjoner, og det finnes mest trolig forskjellige installasjoner for 32bit og 64bit. Tror installasjonen du har der er for 32bit, noe som kan tyde på at du har 64bits arkitektur på din datamaskin. Prøv denne: http://www.microsoft.com/downloads/en/details.aspx?familyid=90548130-4468-4BBC-9673-D6ACABD5D13B

 

Edit: La ved linken til 64bit.

Endret av Error404
Lenke til kommentar

Fant en link som tar opp din feilmelding. De nevner at det kan være et tredjehåndsprogram som forårsaker feilen. Men ta en titt på denne tråden: http://www.vistax64.com/vista-installation-setup/41788-help-error-1935-a.html og se om det kan fikse problemet ditt.

 

Denne kan også være nyttig: http://www.vistax64.com/software/264912-error-1935-error-ocurred-during-installation-assembly-microsoft-vc80-al.html

 

Edit: Ny link.

Endret av Error404
Lenke til kommentar

95% av gangene det er noe feil med en data er det din egen skyld, og i så godt som alle disse tilfellene er det mulig å finne en løsning som ikke innebærer reinstallering av OS.

 

Du kan jo eventuelt veie opp om hvor mye krefter du bruker på å løse problemet vs. å reinstallere, og ta det derfra, men jeg ville lett litt lengre først.

 

Prøv å se om du har noen programmer som kanskje kan være i konflikt, tull litt rundt med antivirus og brannmur, restart PC'en, oppdater drivere og søk litt rundt på google

Lenke til kommentar

Har prøvd mye forsellige måter for å løse dette problemet, men jeg fant det like greit å formatere pc'en siden jeg hadde fått virus :!: Har nå fått instalert BFBC2 nå, og har prøvd det, så det funker utmerket nå :D takk for all hjelp jeg har fått av dere begge Errorer :cool:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...