Gå til innhold

I butikk i mai:

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Greit at de fighter om beste mobiler, men er det virkelig nødvendig å spy ut nye mobiler hver måned med såpass lite endringer. Regner med det er bruk-og-kast grafene som føder den hyppige produksjonen.

Endret av Core2Dude
Skrevet (endret)

Litt kjederlig måne. Får håpe det kommer noe bedre i juni

Synes ikke selv at månen er spesielt kjederlig, den pleier jo å lyse ganske så fint opp.

Ellers kommer det nok ikke noe som overgår Samsung Galaxy SII i verken juni, juli eller august (mest sannsynlig). Så du har nok flere kjedelige måneder fremfor deg ;)

Endret av SBS
Skrevet

Da kommer tydeligvis ikke Nokia E6, som Amobil ikke har skrevet noe som helst om, før i juni da. Det er siste sjans for andre kvartal som den er annonsert å komme. Endelig har Nokia E71en min fått en verdig arvtaker og jeg kan kvitte meg med min feite Desire Z.

Skrevet
:no: Har også ventet på at Xperia Pro kommer i mai. Hvor ble den av??? :cry: har noen hørt nokka som henst om Sony Ericsson Xperia Pro?
Skrevet

Da kommer tydeligvis ikke Nokia E6, som Amobil ikke har skrevet noe som helst om, før i juni da. Det er siste sjans for andre kvartal som den er annonsert å komme. Endelig har Nokia E71en min fått en verdig arvtaker og jeg kan kvitte meg med min feite Desire Z.

"Beregnet ankomst for Nokia E6 er i juni", svarer Nokia.

Dette er alt vi har skrevet om E6-00 foreløpig:

http://www.amobil.no/artikler/har_nokia_e6-00_trykkskjerm/89501

Skrevet

:no: Har også ventet på at Xperia Pro kommer i mai. Hvor ble den av??? :cry: har noen hørt nokka som henst om Sony Ericsson Xperia Pro?

"Vi har ingen nye Sony Ericsson-modeller i butikk i mai" hevder Sony Ericsson.

Det virker mest sannsynlig at den da blir tilgjengelig først i juni, dessverre. :ermm:

Skrevet

zte skate er helt syk i forhold til prisen, jeg har huawei titan ( u8800 ) og kjempefornøyd, gkeder med til å se full test av zte skate. tenk hvis zte eller huawei lager en mobil med like kraftig innmat som eks. galaxy s2 og htc sensation, det hadde vært supert

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...