Gå til innhold

liten bærbar 13-14" med SSD og uten cd/dvd drev.


Anbefalte innlegg

Noen som kan hjelpe meg litt med noen forslag?

 

Jeg er på utkikk etter en liten bærbar 13-14" med SSD og uten cd/dvd drev. God batterikapasitet og duganes skjermkort (må kunne kjøre sc2 bra). Og mest mulig av dette til en prislapp rundt 8000.

 

 

Noen forslag ? =)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Forslag: LENOVO L412 I5-460 2G/ 320/ 14/ W7P (NVU6JMN)

 

(SSD må du bytte selv. =P)

takker for forslag. Det ser derimot ut som det eneste du har truffet er prisen :D

Den har dvddrev den har ikke ssd og den har intel grafikk. integrert grafikk har kanskje blitt mye bedre i det siste, men jeg er skeptisk :p Prisen er forøvrig det som er minst viktig. Kan gå både opp og ned flere tusen

Lenke til kommentar

Det er vanskelig, om ikke umulig, og finne en bærbar som skal oppfylle alle de kriteriene. Jeg er enig med det vesleengen sier over, kjøp en SSD selv og sett i (veldig enkelt). Det er noen 13" uten DVD drev og SSD som bare fokuserer på god batterikapasitet, men som ikke funker når det kommer til spill.

Lenke til kommentar

MacBook Air er jo faktisk det du er ute etter da, fordi det er jo den som vel er det nærmeste du kommer dine krav: http://www.lefdal.com/product/data/apple/macbook/MACAIRMC505HA/apple-macbook-air-11-6

 

Den har et NVIDIA GeForce 320M med 256mb dedikert minne, men om det yter nok til å dra Starcraft 2 lett vet jeg ikke. Men, om du skal ha 13" så må du opp på 11 000kr, prisen på air er jo ganske kjip

Lenke til kommentar

Du har helt rett. Det er nok på sett og vis en Air jeg vil ha, men jeg vil ha win7. Jeg er ikke villig til dual boot siden jeg skal ha ssd og ikke vil bruke den lille plassen jeg har på et extra os. Dessuten vil jeg ha raskere cpu en hva man finner i dagens air. Gjør heller ikke noe om den er litt større.

 

Sette inn ssd i en tilfeldig maskin er ikke noe problem. Syntes bare det er rart at det er så vanskelig og få kjøpt bærbar med harddisk etter ønske når den jo er standardisert.

 

Egentlig er det merkelig at det ikke finnes flere maskiner som gir hva jeg er ute etter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...