sara15 Skrevet 21. april 2011 Skrevet 21. april 2011 (endret) Hei! jeg skal ha engelsk muntlig snart, 2 uken etter påske, og trakk denne oppgaven. Shakespeares tragedies and their modern interpretations. jeg kan bruke alt fra ict-roleplay-music,pictures etch. men siden jeg er alene er det uaktuelt med skuespill. Part B: Tell about mysterious life and theatrical work of shakespeares . on the based on the texts Bard of avon and shakespeares globe. Har dere noen ideer til Part A? Hvordan jeg skal gjøre den oppgaven liksom , kom gjerne med ideer til Part B også. jeg er rett og slett tom for ideer for øyeblikket Endret 21. april 2011 av sara15
Herekel Skrevet 22. april 2011 Skrevet 22. april 2011 Hva med en monolog? Dessuten bør det finnes en del forslag på dette om du Googler litt. Lykke te
gannon Skrevet 24. april 2011 Skrevet 24. april 2011 Ta for deg et eller to stykker og analyser dem. Legg frem dette, sammen med egen tolkning på dagens oppfattelse av dem. Er i hvert fall vanilla måten å gjøre det på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå