olaskamsar Skrevet 18. april 2011 Skrevet 18. april 2011 (endret) Jeg leverte inn en sony mp3spiller på elkjøp og har kjøpt meg en bærbar datamaskin isteden. Fra den ønsker jeg å høre på lydbøker via blåtann ... nå er rekkevidden på noen blåtenner på ca 100 meter. Da burde det gå ann å høre på musikk via pc til blåtannheadsett uten å ha en separat mp3spiller! (Jeg jobber som snekker og ønsker å høre på lydbøker og musikk). Men hvordan gjøres dette? Har forsøkt å google og lett i diverse forum. Men finner ikke noen lignende tråd. Har ny laptopp med blåtann og har et plantronic blåtann-headsett. Jeg finner ikke noen mulighet i windows sin mediaspiller om å sende musikken over den innebygde blåtannen, og når jeg forsøker å koble blåtann-headsettet opp mot mediaplayeren så finner den ikke headsettet. (Den finner telefonen min, -så blåtannen fungerer). Det ser ut for meg at det bare går ann å overføre/kopiere filer til diverse enheter og ikke spille musikk over blåtann. Er det noen som har noen erfaring/tips? Endret 19. april 2011 av olaskamsar
olaskamsar Skrevet 21. april 2011 Forfatter Skrevet 21. april 2011 Det var jeg som ikke hadde lest bruksanvisningen til plantronic headsettet mitt... Alt i orden nå... måtte bare sette headsettet i synlig modus... :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå