Gå til innhold

Mitt bidrag til konkurransen


Anbefalte innlegg

For 7-8 år siden var det Medal Of Honor Allied Assault Spearhead (phew!) som tok opp all vår tid etter skolen. Vi spilte klan kamper ca en gang i uken og hadde det fantastisk gøy. På et punkt var vi nummer 5 i europa på clanbase. Noe vi selfølgelig skrøtte av til alle vi kjente :p! Lagde vel en 14-15 klan kamp videoer, og den under var vel mitt forsøk på å være morsom. Vi hadde tenkt å begynne å spille litt igjen etter en noe lang pause, men vi ble grust til de grader. Motivasjonen dabbet ganske godt av kan du si. Etter et slikt tap er en ganske nedfor, og har bare lyst å slå av pcen og finne på noe annet å gjøre. Da jeg gikk gjennom opptakene mine fra kampen (kunne ikke ta opp alt på den tiden, var begrenset med plass på hard disken) så jeg hadde 90% viste at lagkameratene mine blir drept. Noen litt mer absurde enn andre. Kan huske jeg satt å lo hele tiden mens jeg satt det sammen til en hel film. Mye fordi jeg var overtrøtt :p.

Hver gang jeg ser noen av disse videoene får jeg bare gode minner fra "storhets tiden" da klanen min Killers In Action kjempet for å overleve i en meget tøff liga.

Spesielt nederlendere og tyskere var noen jævler i dette spillet.

Anyways, enjoy!

 

 

Noen år senere begynte jeg og noen kamerater å spille Dota i Warcraft 3, men det tok virkelig av når Heroes of Newerth kom ut i beta. Så raskt Clanbase startet en HoN liga meldte vi oss på og utfordret andre klaner i håp om å gjenoppleve K.I.A sin storhetstid. Vi spilte noen kamper men fant raskt ut at vi ikke var så veldig gode allikevel. Men vi vant noen kamper, og lagde videoer av disse. Videoen under er vår første klan kamp i HoN. En fantastisk morsom kamp for oss. Spesielt meg og en kamerat ved navn Zapper hadde det utrolig gøy da vi fant ut at kombinasjonen Pebbles og Pestilence er råbra. Pebbles kan hive andre helter på målet sitt fra god avstand, Pestilence kan kjøre en stun når han lander og påføre en anti armor buff på målet, og så kan Pebbles komme med sin egen stun og fullføre massakren :). Videoen viser hva jeg mener. Den begynner også ganske bra med at en annen av mine kamerater, Supernova, hyler i frustrasjon over at han holder på å bli drept av det andre laget heeelt i starten av gamet. Håper det faller i smak ;).

 

 

PS. Trenger ikke være med i trekningen av TG billettene, har ikke mulighet til å være med der.

 

KalleKrakyl

Endret av KalleKrakyl
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...