Gå til innhold

Dø T610 mobil


msh

Anbefalte innlegg

Jeg har merket at den nye Sony ericcson T610 har alvorlig feil :o .Det var en kamerat av meg som kjøpte den,og broren min.Begge sluttet å funke.De er helt dø.Etter noen dager så sluttet de brått å funke.Det er helt sort skjerm,ingen ting skjer.Han kameraten min leverte den til verksted,men de klarte ikke å fikse den.Så han kommer til å få ny mobil.Har noen andre opplevd samme problemet? Hva er forskjellen mellom T610 og SE T610?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kameraten min kjøpte denne mobilen i Pakistan,så han fikk den oppgradert til siste firmware her i Norge,men for det så klikket mobilen fullstendig.Broren min kjøpte mobilen sin fra PCutstyr,brukte bare 2 dagere,den er dø den oxo.Jeg fikk min mobil fra PCutstyr igår,så kan hende at den oxo klikker.Kan det være hardware feil i disse mobilene?Hvordan får jeg sjekket firmware på mobilen min?

Lenke til kommentar
Jeg har merket at den nye Sony ericcson T610 har alvorlig feil :o .Det var en kamerat av meg som kjøpte den,og broren min.Begge sluttet å funke.De er helt dø.Etter noen dager så sluttet de brått å funke.Det er helt sort skjerm,ingen ting skjer.Han kameraten min leverte den til verksted,men de klarte ikke å fikse den.Så han kommer til å få ny mobil.Har noen andre opplevd samme problemet? Hva er forskjellen mellom T610 og SE T610?

 

SE betyr Sony Ericsson

Lenke til kommentar

Har også opplevt at den den har vært "død" når jeg skulle slå den på :grumpy: . Har da koblet på laderen og så slått på mobilen med denne stående i, vipps så fungere den fint igjen :D Dette har sjedd selv om batteriet har vært fullt ladet.

Lenke til kommentar

hams

Har også opplevt at den den har vært "død" når jeg skulle slå den på . Har da koblet på laderen og så slått på mobilen med denne stående i, vipps så fungere den fint igjen Dette har sjedd selv om batteriet har vært fullt ladet.

Sånn er min også, hvis jeg slår den av og skal ta den på igjen, erdet evig stress..Trykke og trykke, holde inne knappen osv...Så plutselig slår den seg på... :evil:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...