Gå til innhold

LAN-spill for to


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg og min yngre bror ser etter spill vi kan spille sammen. Ettersom lillebroren min ikke er like gammel som meg, er det greit at spillet ikke er for "ille". Vi har spilt CS:S, BF2, Roller Coster tycon 3 osv før. Mamma er dog ikke heeelt happy for at han spiller skytespill, men BF2 for eksempel går bra. Men Amnesia feks, tror jeg ikke er noe for han ;P

 

Har dere noen forslag? Splinter Cell kunne vært kult, men tror det blir "heavy". Er åpen for alle mulig spill, men helst til PC. Kan også være singleplayer spill (som roller coaster tycoon), hvor det kan være "første mann til ditt og datt", ol. Men det beste hadde vært å kunne spilt sammen LAN.

 

Noen som har noen forslag til noen kule/morsomme spill? :)

Endret av Tomhah
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Strategispill pleier å være morsomt med andre. Spesielt hvis du går for 2 vs 2-kamper hvor dere samarbeider. Selv pleier jeg å spille endel Age of Empires 3 med en abv brødrene mine og noen andre, men eksempelvis Starcraft 2 har også gode muligheter for slikt.

 

Du skal heller ikke gå av veien for å skaffe deg noen mods - du kan få mye glede ut av dem uten å måtte betale en krone.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...