Gå til innhold

Klarer du å sende 5000 SMS i måneden?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"Foruten pakkeprisabonnement med store mengder inkluderte SMS, har de beste alternativene vært tilleggstjenester fra Telenor og NetCom - 2 000 SMS for 199 kroner hos begge."

øøh.. hallo? NetCom har da hatt Freetext lenge, der du kan sende ubegrenset med SMS og MMS

Skrevet

Freetext er jo et veldig dyrt alternativ, med en mnd pris på 289 kr, i tillegg til at det er ikke noe inkl. minutter og data. Prisen på tale er jo et ran 0,89-1,24 per min og oppstart på 0,89 og data er jo også avskrekkende høy.

Skrevet

Freetext er jo et veldig dyrt alternativ, med en mnd pris på 289 kr, i tillegg til at det er ikke noe inkl. minutter og data. Prisen på tale er jo et ran 0,89-1,24 per min og oppstart på 0,89 og data er jo også avskrekkende høy.

Ja, jeg vurderte det på samme måte og brukte i stedet tilleggstjenesten som eksempel. B)

Noen NetCom-kunder, som utelukkende sender meldinger, vil muligens tjene på å velge Freetext i stedet. Det er imidlertid litt spesielt å velge et abonnement med en så høy oppstartspris og minuttpris i disse dager.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...