Gå til innhold

Norsk starcraft2 kommentator


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvor godt forberedte du deg?

Er det live commentary, eller har du sett gjennom klippet i forkant slik at du vet hva som skjer, slik at du alltid har noe å prate om?

Jeg mener at noe av det viktigste i slike typer videoer er at man gjerne gjør litt research (ikke nødvendig om man kan en haug om spillet ect) før man begynner å filme slik at det ikke blir noe særlig dødtid i pratinga.

 

Selv har jeg lekt med tanken på å "starte skikkelig" med norsk gameplay/commentary (mest på spill ala cod, bc2, l4d2 og sånt noe), samt har jeg et par venner som har lyst til det selv. Men det blir fint lite av det, mest grunnet den tekniske biten (eks ta opp 3manns commentary på skype uten at det blir helt kaos) eller den rent praktiske biten om at folk har jobb, skole og sånt som tar opp en god del tid.

 

Utover det får du cred fra meg for å i det hele tatt "tørre" å legge ut slike videoer på norsk :)

Er ikke noe å klage på i forhold til kvalitet, supert at du har 720hd tilgjengelig! Selv om Lazore påpeker at det ikke er særlig høy fps på replayen, syns jeg ikke det går utover totalintrykket!

Lenke til kommentar

Hvor godt forberedte du deg?

Er det live commentary, eller har du sett gjennom klippet i forkant slik at du vet hva som skjer, slik at du alltid har noe å prate om?

Jeg mener at noe av det viktigste i slike typer videoer er at man gjerne gjør litt research (ikke nødvendig om man kan en haug om spillet ect) før man begynner å filme slik at det ikke blir noe særlig dødtid i pratinga.

 

Eg ser gjennom kampen i x2 speed før eg poster den. med det er på ingen måte en live kommentar. Det her eg ikke maskin til. Det tekniske med å få alt dette er ikke enkelt.

Eg prøver å finne den beste balansen mellom raskt og bra. Da eg her andre prosjekter eg og må få tid til å håpet er å kunne laste opp en til dagen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...