Gå til innhold

Logitech tråløst


Anbefalte innlegg

Jeg har et tråløst tastatur + mus som er ca. to år gammelt. Jeg har litt problemer med kontakt og lurer på om det er noen vits i å kjøpe seg nytt tråløst utstyr da jeg ikke vet om den delen av teknologien har blitt utviklet noe mer. Har de utviklet selve trådløsheten eller bare tatt bort kula i musa og lagt til noen flere knapper?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har faktisk et trådløst tastatur/mus fra Logitech på prøve her nå. Det er et "Logitech Cordless iTouch". Har i løpet av siste uka prøvd både pakka med optisk mus og den med vanlig ball-mus. Har ikke finni noen særlig forskjeller. Noe bedre kontroll på den optiske musa, men den er til gjengjeld mye tyngre da den har større batterier.

 

Det eneste minus er at overføringa på musa kan bli noe hakkete dersom du beveger den fort, og det er fare for å miste noen pakker med overføring.

 

Begge deler virker imidlertid helt fint så lenge man finner en plassering til mottakeren som ikke blir påvirka av andre elektriske eller magnetiske krefter. Det igjen er et stort problem med tanke på skjerm, høyttalere, kassa, scanner ++. Men med mottakeren 1,5 meter unna PC-en i motsatt retning av alt utstyr virker det veldig bra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...