Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mpx betyr jo noe. Det bare betyr ikke alt, eller at høyere mpx automatisk gir bedre bilde.

Men HTC har flere helt OK kamra, som har fått OK omtale.

N8 er ikke helt i samme klasse som denne telefonen. Tror ikke så mange som vurderer denne, vurderer N8.

Skrevet

Den skal jeg ha når bindinga min går ut.. iphone4 frister ikke litt engang.. selv om prisen er den samme som iphone4 på applestore.no. om iphone4 kostet 2500 kunne jeg vurdert det.. ville sikkert endt opp med en android tlf selv i den prisklassen.. lg e720 f.eks

Skrevet

Mobil-kamera suger om det er nokia, apple eller htc spiller ikke noe rolle.. hadde nokia n86 8mp.. var ikke noe bedre å ta bilder med enn htc desire.. virker på meg som om jo mer mp jo dårligere blir det i svakt lys.. n86 ble knust av en nokia 6303 med 3.2mp.

Skrevet

Etter digital kameraene kom ble bildekvaliteten bare søppel i svakt lys.. må opp i speilrefleks klassen før det holder følge med ett vanlig gammeldags kamera.. jeg tar nesten aldri digitale inne bilder.. ikke med olympus superzoom kamera engang.. htc er smart som ikke gjør telefonene unødvendig dyr ved å putte 12mp kamera og dyr optikk i telefonene. Blir ikke bra uansett. Kunne like godt vært 3.2mp for min del..

• 2 uker senere...
Skrevet

Sliter med å velge HD eller Z versjonen?? Z velger du om du vil ha sånn utslåbar tastatur og ellers samme telefon som dagens Desire.

HD om du ønsker en litt annerledes telefon med 4.3 tommer stor skjerm.

Valget er enkelt for min del, jeg selger men Desire og kjøper lett en Desire HD

• Opprett ny...