Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ta med en applikasjon som Bubbles, men utelate kartapplikasjoner som Norgeskart og RMaps... Bør kanskje revidere lista litt.

 

Kan være enig med deg i det. Norgeskart (topografisk) stod egentlig på blokka og burde nok vært valgt i stedet for Bubbles (selv om jeg har brukt sistnevnte oftere.) ;)

 

Vi kommer naturligvis til å ha fokus på applikasjoner til de forskjellige plattformene fremover, og andre apps vil bli løftet frem ved senere anledninger.

 

Tar gjerne i mot tips til vår spalte "Ukens app" (alle OS) og andre artikler om apps. Send meg en mail på [email protected]. :)

Lenke til kommentar

Jøss, er det slike fantastisk unyttige programmer all denne "apps"-snakken dreier seg om? Er det samme fantastisk meningsløs crap man finner på apples appstore? Fy flate for noe vanvittig meningsløst. jeg synes helt ærlig synd på de som har en interesse av dette. Kan etter min mening karakteriseres som en sykdom eller nevrose. Sundt kan de i hvert fall ikke være.

Lenke til kommentar

Jøss, er det slike fantastisk unyttige programmer all denne "apps"-snakken dreier seg om? Er det samme fantastisk meningsløs crap man finner på apples appstore? Fy flate for noe vanvittig meningsløst. jeg synes helt ærlig synd på de som har en interesse av dette. Kan etter min mening karakteriseres som en sykdom eller nevrose. Sundt kan de i hvert fall ikke være.

Det var da voldsomt... Her er det jo en god blanding av mer eller mindre nyttige applikasjoner, men å si noe sånt på generelt grunnlag om folk som bruker og har nytte av småprogrammer til mobil viser jo bare hvem det er noe galt med.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...