Vegar Jansen Skrevet 9. august 2010 Skrevet 9. august 2010 Vi tar for oss enda flere myter - nå fra PC-leiren. Les saken her
Teknofil.no Gjest Skrevet 9. august 2010 Skrevet 9. august 2010 Ang. stabilitet: Windows blir fortsatt tregere over tid, sammenlignet med en Mac. Windows registry samt et filsystem fra forrige årtusen har nok mye å si her...
Teknofil.no Gjest Skrevet 9. august 2010 Skrevet 9. august 2010 Tydelig at den som skrev dette primært bruker en PC. Selv har jeg begge deler... og min PC må jeg reboote med jevne mellomrom for å ha en ytelse som en forventer. Min Macbook Pro har jeg aldri behøvd å reboote annet enn et par ganger ved store oppgraderinger.
Teknofil.no Gjest Skrevet 10. august 2010 Skrevet 10. august 2010 hey. Dette må være en av de top 10 dumeste jeg har lest i mitt liv. Hvor ble det av Linux? hvorfor bare skrive om windows på en pc? nesten bare windows da. Du er mange os. Opensolaris? Freebsd? Mac er usikkert. Windows er usikkert. Linux derimot er mye sikkere en mac og win til sammen. Skjerp deg. Dårlig artikkel. For og ikke ikke nevne Freebsd openbsd netbsd. NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOB
Anbefalte innlegg