Gå til innhold

Noen her som har hørt om League of Legends?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg spiller også på den amerikanske serveren, har et par brukere på rundt lvl 10, synes det blir så vanskelig etter lvl 10 så har laget et par nye. Liker godt Twisted fate og nidalee.

 

Hmmm, hva mener du? Blir motstanden for vanskelig eller går det for tregt å gå opp i nivå?

Lenke til kommentar

For øyeblikket har jeg bare Master Yi, men prøver å spare opp til warwick. Noen som har prøvd og kan anbefale ham? eller en annen tough fighter for den slags skyld.

 

Har også tenkt på å kjøpe enten nunu, kayle eller sivir

Endret av Sebgun
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Spiller det faktisk selv.. det er ganske lunt =) Jeg og noen kompiser er vel lvl 12 eller noe. Og har fått kjøpt noen heroes vurderer å gå for fiddlesticks han er ganske awesome. Eller så har det jo kommet en del nye hereoes og det kommer stadig flere noe jeg synes er positivt og de driver stadig å balanserer her.

 

HoN har fucka community og alle whiner + det er copy cat fra dota, men bortsett fra det så har det også ganske nice gameplay og det er en smule vanskeligere i mine øyne. Det er bygd opp veldig på hero kills og det er vanskelig å komme seg tilbake hvis man først dør ett par ganger LoL er lagd mer for folk som spiller casual og konkurranse instinktet kicker ikke så inn heller og lager super dårlig stemning om du blir ganket:P

Lenke til kommentar

Jeg spiller også på den amerikanske serveren, har et par brukere på rundt lvl 10, synes det blir så vanskelig etter lvl 10 så har laget et par nye. Liker godt Twisted fate og nidalee.

 

Hmmm, hva mener du? Blir motstanden for vanskelig eller går det for tregt å gå opp i nivå?

 

Motstanden blir vanskelig, men jeg blir jo mye bedre av å spille mot god mostand enn dårlig. Men er på min tredje konto og er snart lvl 10 igjen, så tenker jeg skal forsette litt opp over å se hvordan det går.

Lenke til kommentar

Opp til level 10 er (var?) newbie-land, hvor man stort sett skulle slippe å bli matchet mot de med mer trening selv i tilfeller hvor det var lite folk å spille mot. Etter level 10 er all bets off, og man kan endelig begynne å finne ut hvor god (eller horribelt dårlig ;) ) man faktisk er.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...