OHJohansen Skrevet 7. april 2010 Skrevet 7. april 2010 Hundrevis av iPad-eiere opplever tilkoblingsproblemer med det nye nettbrettet. Les saken her
Teknofil.no Gjest Skrevet 7. april 2010 Skrevet 7. april 2010 Jeg synes ikke synd på dem.. Man må jo være passe teknoidiot for å kjøpe seg en ipad. for ikke å snakke om at de alle selger "sjelen" sin til Apple
Gjest Teknoidiot Skrevet 7. april 2010 Skrevet 7. april 2010 Ouch. Den svei. En av Apples styrker er at de ikke prøver å please alle. Det noen hater, elsker andre. Verden er full av middelmådige produkter som folk forholder seg likegyldige til. Sendt fra min iPad
Teknofil.no Gjest Skrevet 7. april 2010 Skrevet 7. april 2010 "Sendt fra min iPad" ? Hva er det for noe å skrive ? Jeg håper for din skyld at det er noe man ikke kan forandre, for det ser passe teit ut.
Teknofil.no Gjest Skrevet 16. april 2010 Skrevet 16. april 2010 Man skriver ikke det. Det kommer opp automatisk som signatur inntil man har endret den til noe annet....akkurat som på iPhone og iPod ;-)
Teknofil.no Gjest Skrevet 21. juni 2010 Skrevet 21. juni 2010 Jeg har et annet problem med ipaden, den vil ikke kobles til itunes i det hele tatt. Prøv på mange forskjellige pcer og imac å. har også lastet ned oppdateringene på itunes å.. Hva kommer dette av?
Anbefalte innlegg