Gå til innhold

Batman: Arkham Asylum i 3d


Alineki

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I dag kom jeg over denne versjonen av Batman (se linken). og da var det flere sp,mål som jeg tenkte på. Trodde ikke 360 var klar for 3D (mtp software). Videre så må man vell ha tv som er tilpasset 3D visning. Kan veldig lite om 3D teknologi, så kanskje noen kan forklare meg hva dette er.

 

http://www.game.no/acatalog/Batman_Arkham_Asylum_GOTY_Inkl_3D_glas_gon_360_Xbox_360.html

Det er ikke samme type 3D som man kjenner fra kino (Avatar osv)

Lenke til kommentar

Det er flere spill som har en alternativ 3D-modus (Trackmania United(/Nations) Forever, Skate 2 osv.). Dette fungerer, som nevnt tidligere, ikke like bra som på kino, men PC-monitorer og TV-er klarer å vise en viss 3D-funksjon.

 

Jeg regner med at GOTY-versjonen av Batman: AA har en slik alternativ 3D-versjon, dermed du sannsynligvis ikke spille i 3D dersom du ikke ønsker det. Men muligheten er der.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

har alltid hatt lyst å kjøpe mæ det men batman spillan har som regel vært lame. som sagt har æ lyst sia æ la merke te den lå på topplista ganske lenge på steam så lurte på om nån synes det e verdt pengan ? gametrailers.com reviewen sa jo at slåssinga virka automatisert sia alt man gjor va å trykke på en knapp liksom.

Lenke til kommentar

har alltid hatt lyst å kjøpe mæ det men batman spillan har som regel vært lame. som sagt har æ lyst sia æ la merke te den lå på topplista ganske lenge på steam så lurte på om nån synes det e verdt pengan ? gametrailers.com reviewen sa jo at slåssinga virka automatisert sia alt man gjor va å trykke på en knapp liksom.

 

Kanskje du burde sjekke metacritic.

 

Utrulig sjarmerande dialekt, forresten. Var du med i Himmelblå? :)

 

 

On topic; i linken virker det som om man kun trenger brillene for å spele i 3D, det står ikkje noko om krav til TV. Dette er fristande hvis det funker på min 2 år gamle plasma-tv. Regner med at det som står i linken om "TriOviz 3D on the PlayStation 3" ikkje er riktig, og at man får 3D på 360-versjonen og?

Lenke til kommentar

har alltid hatt lyst å kjøpe mæ det men batman spillan har som regel vært lame. som sagt har æ lyst sia æ la merke te den lå på topplista ganske lenge på steam så lurte på om nån synes det e verdt pengan ? gametrailers.com reviewen sa jo at slåssinga virka automatisert sia alt man gjor va å trykke på en knapp liksom.

 

 

Absolutt verdt et kjøp, meget bra spill.

Ang. slåssinga er det riktig at det går mye i det samme, men synes personlig ikke dette trekker veldig mye ned.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...