Gå til innhold

Norges mest populære kameraer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Denne listen sier ingenting om Norges mest populære kamera, den forteller oss om hvilket kamera leserne av en bestemt nettside søker mest på. Jeg har aldri brukt denne siden som referanse når jeg skal anskaffe meg foto utstyr...

Mon tro hvor mange i Norge som vet om denne tjenesten. Personlig bruker jeg akam.no sin prisguid, eller kelkoo.

Skrevet

Denne listen sier ingenting om Norges mest populære kamera, den forteller oss om hvilket kamera leserne av en bestemt nettside søker mest på.

Nå har vi ikke spurt alle i Norge, så det er kanskje å ta litt hardt i å si at det er Norges mest populære, men statistikken er basert på mange tusen søk fra de som bruker Prissøk. Mange av disse søkene kommer fra våre søstersider Gamer.no, Mobilen.no og Digit.no. Med andre ord er det ikke bare Teknofil-lesernes søkevaner som ligger til grunn.

Apropos "Norges mest populære" leste jeg en morsom artikkel om bruk av et lignende begrep i Dagbladet i helga.

Skrevet

Villedende og feilinformativ artikkel.

Dette blir bare synsing og gjetting, sier ingenting om hva som er det mest populære eller kjøpte kameraet i Norge.

Har Teknofil tatt påskeferie og ansatt deltidsvikarer som har litt for lite å gjøre ?

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...