Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Problemer med Volumpanel!


Anbefalte innlegg

Hei, jeg har en Acer Aspire 6920. Og den modelen har som kjent et slags panel til venstre, der du kan styre volum, spille av filmer osv. Men det jeg har problemer med, er at det ikkje funke! det har stivnet! Jeg har opplevd før at det har sluttet å funke, men jeg trodde da at jeg kanskje hadde avsluttet en prosses med et uhell, jeg vet ikke. Men uansett da kom det tilbake. Men nå har det stivnet og det har vært sånn i kanskje 2-3 uker? Ivertfall lang tid, jeg ville se om det kanskje bygynte å funke igjen, men nei. Det er bare 2 lys som lyser, det er at volumet står på fullt og at lydløs lyset lyser, bare di 2. Jeg la med et bildet av panelet. Hjelp!

 

nummer 2 er sånn som det skal være, bortsett fra at det skal lyse normalt å kan stilles på, og det første er tegnet i paint for å vise hvordan det er når jeg slår på pc'en. Jeg orket ikke å ta et bilde av dataen. Plis hjelp!

faoihc.jpg

2i71mxt.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har samme datamaskin som deg, men har ikkje hatt samme problem. Uansett så har eg hatt mykje problem med sidepanelet, og mi løysning kvar gang det slutta å virke, var å gå innpå kontrollpanelet, og avinstallere driveren som heiter "Launch Manager". Så går eg inn på acer.no og lastar ned den siste driveren.( Driverar )

 

Berre finn datamaskina di, og velg kva operativsystem du har, og så fer du inn på "applications" og lastar ned den siste Launch Manager driveren. Prøv å installere den. Det har ihvertfall virka for meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...