Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hvordan er oppstarttiden? Det er etter min mening det STORE problemet med dagens blu-rayspillere.

Hei, beklager at jeg glemte å opplyse om dette i testen. BD390 er en av de raskeste spillerne vi har testet i år på oppstartstid. Fortsatt tar det en del sekunder, men går såpass raskt at det ikke er noe stort irritasjonsmoment.

Endret av Ole Henrik
Skrevet

Fikk denne spilleren i fra komplett igår (posten over natten) Er meget fornøyd, eneste minuset jeg sålangt er fjernkontrollen som er noe simpel.

Spilleren er kjapp, har et stilig design og god bilde-/lydkvalitet

Og kan meddele at manual følger med ;)

Skrevet

"Etter våre erfaringer lønner det seg å legge på litt fra det biligste alternativet når du skal kjøpe en slik kabel"

Hvorfor skriver dere slikt tull? Den billige HDMI-kabelen fra Biltema, er akkurat like god til overføring, som en dyr kabel! Det vet jo dere også...

• 2 uker senere...
Gjest Anders Prytz
Skrevet

Hvordan er oppstarttiden? Det er etter min mening det STORE problemet med dagens blu-rayspillere.

Hei, beklager at jeg glemte å opplyse om dette i testen. BD390 er en av de raskeste spillerne vi har testet i år på oppstartstid. Fortsatt tar det en del sekunder, men går såpass raskt at det ikke er noe stort irritasjonsmoment.

den bruker vel (forøvrig det samme som 370) 7 sekunder på å sende ut skuffen, og mellom 18 og 20 sekunder totalt før filmen starter:-) Genialt i forhold til andre spillere. Er vel bare Sharp som har vært i nærheten av de tidene tidligere. (Dog var det fra varmstart, en slags hvilemodus).

Skrevet

Er ingen kjenner, men min nyinvestering er perfekt il mitt bruk. Kjøpte den på netonnet, absolutt billgst! Hadde både HDMI og brukermanual på CD. Har LG LED skjerm som har bedre fjermkontroll som også kan brukes på spilleren. Hvordan er det med sonefrihet? Kan dette fikses? Er ofte i USA og bruker å kjøpe mye film der..

• 4 måneder senere...
  • Opprett ny...