Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. mars Skrevet 19. mars MR SPEED er nede på havnen og vi sier at det går bra.🥰🥰
MR SPEED Skrevet 19. mars Skrevet 19. mars (endret) Nedpå havna ser det står det VORTEX VIRTUAL REALITY Endret 19. mars av MR SPEED 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. mars Skrevet 19. mars MR SPEED er nede på havnen og vi håper at du har en fin og god kveld.🥰🥰
MR SPEED Skrevet 19. mars Skrevet 19. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 timer siden): MR SPEED er nede på havnen og vi håper at du har en fin og god kveld.🥰🥰 Yes ned på havna er toppers 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. mars Skrevet 19. mars MR SPEED er nede på havnen og det liker vi å høre.🥰🥰
MR SPEED Skrevet 23. mars Skrevet 23. mars Ned på havna reklame reklame å mere pokkers reklame dere liker bedre det under her er 4 boys from liverpool 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. mars Skrevet 23. mars MR SPEED er nede på havnen, og vi er glade for Beatlesbildet.♥️♥️♥️♥️
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. mars Skrevet 26. mars MR SPEED er nede på havnen og ønsker deg en fin og god onsdag.♥️♥️
Sviskepott Skrevet 3. mai Skrevet 3. mai Nede på havna sitter C&C og flere som jeg kjenner litt ute i periferien. Jeg tar frem trekkspillet så noen kan danse vals. *lystig melodi lyder* 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. mai Skrevet 3. mai Sviskepott er nede på havnen, og vi blir alltid så glade for å få besøk av deg.🥰🥰
Sviskepott Skrevet 9. juni Skrevet 9. juni Åhh...har jeg sovet en hel mnd? Har C&C hatt dugelige sovepiller i maten jeg spiste her nede på havna? 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. juni Skrevet 9. juni Sviskepott er nede på havnen, og vi ser at du er den første sommergjesten på havnecafeen vår.🥰🥰 1
Sviskepott Skrevet 10. juni Skrevet 10. juni Nede på havna har C&C pusset opp cafèen sin og jeg syns det har blitt sommerlig og fint her. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. juni Skrevet 11. juni Sviskepott er nede på havnen, og vi sier Tusen Takk.🥰🥰
Sviskepott Skrevet 11. juni Skrevet 11. juni C&C er her nede på havnen der det lyder varslingssignal akkurat nå. Hører de det også kanskje? 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. juni Skrevet 11. juni (endret) Sviskepott er nede på havnen og får vite at vi har gammeldagse mobiler, så vi fikk ikke varselet i dag. Endret 11. juni av Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) 1
Sviskepott Skrevet 12. juni Skrevet 12. juni Nede ved havnen sitter C&C og lurer på hvor mange flasker de må pante for å få råd til to nye mobiler. 😕 😕 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. juni Skrevet 12. juni Sviskepott er nede på havnen og får vite at vi skal pante flasker og bokser nå i helgen. 1
Sviskepott Skrevet 23. juni Skrevet 23. juni @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) har pantet flasker og kjøpt inn masse godsaker til grilling og hyggelig samvær nå på midtsommeren og jeg gleder meg til å være her nede på havna, med hyggelige folk i kveld. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå