Gå til innhold

Storfornøyd med egen operatør


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"Churn betyr i en slik sammenheng evnen til å fornye seg, eller holde produktet oppdatert og attraktivt for kundene."

 

Dette er feil. Churn er et tall på antall kunder som forlater selskapet. 5% churn (årlig) betyr at 1 av 20 kunder går til en annen operatør i løpet av ett år.

Skrevet

Lurer på hvor mange de har spurt som har hatt behov for kundeservice ? Jeg har vært kunde hos OneCall siden oppstarten. I begynnelsen fikk jeg alltid feedback på e-post etter maks 1 dag. Nå kan det gå 1 uke + purring. Og ringer jeg så er jeg nummer 25 i køen..... De må skjerpe seg på denne fronten i alle fall. Ellers så tilbyr de veldig bra pakker.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...