Christian83 Skrevet 23. september 2009 Skrevet 23. september 2009 Hei! Jeg har problemer med .rar filen til demoen med Cities XL. Når jeg prøver å pakke denne ut får jeg at filen er korrupt. Noen som kan hjelpe meg? Jeg er ganske sikker på at filen er fullstendig lastet ned, prøvd å laste den ned flere ganger fra forskjellige steder... Mvh Kombi
Prnkstr_InnleggNO Skrevet 26. september 2009 Skrevet 26. september 2009 Hvilket program bruker du på å palle den ut? Winrar? Winzip? Hvilket system kjører du? Korrupte packed filer er stort sett enten ikke korrekt pakket ned [noe jeg tviler er tilfellet her], eller ikke korrekt lastet ned...
Sparks50 Skrevet 26. september 2009 Skrevet 26. september 2009 (endret) Jeg tror likevel problemet er at nedlastningene dine blir avbrutt for tidlig. Prøv å laste ned filen via ett torrentprogram som Utorrent, da kan du kjøre force re-chech når nedlastningen er over, slik at garantert ingenting mangler. http://www.gameupdates.org/details.php?id=3743 Endret 26. september 2009 av Sparks50
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå