OHJohansen Skrevet 16. september 2009 Skrevet 16. september 2009 Om bare noen få år vil IPTV være en del av hverdagen din spår Motorola. Les saken her
Gjest Fiber Skrevet 16. september 2009 Skrevet 16. september 2009 Får allerede IP TV om noen få måneder via fiber
Gjest Truls Skrevet 17. september 2009 Skrevet 17. september 2009 "I Norge synes jeg dere har en god infrastruktur for internett, og at dere ligger foran en del andre land hva gjelder å kunne håndtere IPTV." Dette mener jeg er en dårlig uttalelse som er forferdelig falsk. Gjennomsnitts internettshastigheten i Norge ligger på 5Mbit inn og 500kbit ut. Det er ALT for lite til å se HD sendinger i. En tv med god HD sending bruker rundt 20Mbit. Skal man i tilegg drive på internett, eller se på flere TVer så kreves det fiber til huset. Hvor det er så og si ubegrenset muligheter for hastighet. I Aust-Agder feks, så står fiber utbyggingen stille, og veldig få steder utbygd. Vi som ikke bor i byggefelt, eller i byen blir prioritert sist, og kommer aldri til å få IPTV før om 10 - 20 år.
Gjest Jans Skrevet 17. september 2009 Skrevet 17. september 2009 IP-TV er utbredt allerede, har gjennom NextGenTel på en VDSL2 linje og fungerer utmerket. Er Moterola som har TV boksen hjemme hos meg i allefall
Anbefalte innlegg