Gå til innhold

Gjør din Hero raskere


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Selv om ikke 'æ', 'ø' og 'å' er plassert på tastaturet, fungerer det nå å f.eks. trykke "p", "a" for å få telefonen til å foreslå ordet "på". Før måtte man alltid holde inne og velge "æ/ø/å" for at den skulle foreslå ord med disse tegnene i, dersom man bare trykket på bokstaven der bokstaven var. Bare denne forbedringen er verdt oppgraderingen! :)

 

Og, ja, den er usannsynlig mye kjappere etter oppgradering :)

Endret av Daniel André
Lenke til kommentar

At jeg kjøper en linuxtelefon som krever Windows for å oppdateres eller synkroniseres er like sannsynlig som at Siv Jensen blir finansminister i en ren SV-regjering med Kristin Halvorsen som statsminister og Kåre Willoch som landbruksminister.

Lenke til kommentar

Flere som er irritert over hva de har gjort med inntasting på f.eks. SMS? Jeg bruker ikke ordbok eller prediktiv skriving og har deaktivert dette i innstillingene. Likevel er den fordømrade ordboka aktivert hver gang jeg skal skrive en SMS, det var den ikke før da "husket" den valget ditt. Og når jeg skrur den av når jeg skal skrive en melding og så skal sette inn et tegn (bruker kompakt QWERTY) så blir den fordømrade meg aktivert igjen når jeg går tilbake til ABC. I tillegg så har de lagt til automatisk mellomrom når du bruker punktum eller komma, uansett om du har aktivert prediktiv skriving eller ikke. Men ikke pokker om det blir automatisk stor bokstav etter punktum. Irriterer meg grenseløst over dette.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...