Gå til innhold

HTC Hero


NightNerd

Anbefalte innlegg

Har akkurat gått over ifra iPhone til HTC Hero. Trives godt med Hero, men har et lite problem som jeg håper noen der ute kanskje har en løsning på!

Jeg kommer meg aldri på nett! Finner trådløst nettverk og alt er en fryd, men så fort jeg går inn på browser får jeg konstant feil melding om at kanskje nettsiden er flyttet eller det ikke er nett kontakt. Kommer heller ikke inn på marked! Der venter den i mange min på og akseptere de terms som trengs! Kommer ikke inn via edge eller noe annet heller. Men mail og Twitter er oppe og kjører...

Noen som kan ha noen ideer?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det har jeg prøvd! Hjalp ikke. Men har kommet meg litt nå nett nå og da. Men kun da ved hjelp av wi-fi. Market er fortsatt utilgjengelig...

 

Sleit med registrering av google-kontoen selv, og det viste seg at HTC har driti seg ut litt her... Man må nemlig gjennomføre google-registreringen ved første oppstart av telefonen. Factory-reset er eneste måten å fikse det på dersom du skippet det ved første oppstart (dersom det er dette som er problemet ditt da...). Og det betyr jo seff at du mister alt av instillinger, meldinger, mailer, kontakter osv som er lagret på telefonen din. Fikk selv bekreftet dette fra HTCs kundeservice... Jeg la inn alle kontaktene mine "manuelt" på gmail-kontoen min, og de dukket heldigvis opp på telefonen etterpå, så nå funker alt. Men du må altså ha en WiFi-tilgang når du starter opp telefonen etter factory-reset (eller korrekte 3G instillinger på sim-kortet).

 

Her er en relevant post jeg fant på google groups:

http://www.google.com/support/forum/p/Andr...e9b50&hl=en

 

God fornøyelse... håper det ordner seg.

Endret av ToreTang
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...