Gå til innhold

Total krig med Napoleon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håper de tester spillet før de slipper det på markedet denne gangen. Elsker konseptet, men det er _alt_ for mange bugs i E:TW. CAI må også forbedres betydelig!

Skrevet (endret)

Det er nok et helt nytt spill. Hvor nytt det blir i forhold til Empire: Total war gjenstår å se, men det er ikke en expansion pack nei.

Endret av Villanden
Skrevet

Interessant. Det skal uansett kjøpast, det må jo prøvast. Sjølv syns eg Empire var gøy, men det var ein lite interessant rooster, og berre Preussen var gøy å spele med. Håper dei kan forandre dette på Napoleon, men når du kan spele som Napoleon blir det bra uansett :D

Skrevet

De har jo ikke fiksa ETW en gang.. NTW kunne de forøvrig godt ha lagd som expansion.

Siden NTW kommer til å bli stand-alone, og fordi CA ikke har reparert ETW ennå. Kommer jeg sannsynligvis ikke til å kjøpe det, kort og godt.

Good riddance CA :)

Skrevet

Jeg tror faktisk ikke jeg kommer til å kjøpe NTW. Det blir det første i serien jeg ikke kjøper.

Personlig synes jeg alle TW som IKKE er gunage er knallgode spill. Men å stille opp soldatene for at dem skal stå og skyte på hverandre som i ETW...nei det var ikke særlig spennende.

Takk og low for TW Medival II mods! For dem som ikke har prøvd det; Stainless Steel 6.1!

TWcenter Mods

Skrevet

JESS!!! Er helt sykt.

Her for ei uke sida holdt jeg på å roame litt på nettet etter info om en ny Total War releas, og så kommer dette servert i fanget mitt ikke så mange dager etter!

Halleluja! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...