Dovendyr Skrevet 29. juli 2009 Skrevet 29. juli 2009 (endret) Her om dagen kjøpte jeg meg Dirt, har hatt det i hylla i noen dager, spart på det liksom. Og nå har jeg installert det (uten problemer) og er klar til å spille. Men når jeg har gått gjennom menyen, har valgt bil,bane og alt det dær, og er klar for action så krasjer spillet. Har installert det flere ganger prøvd forskjellige grafikkinstillinger. men rett før løpet skal begynne skjer det igjen. Har instalert alle patchene til spillet, prøvd å kjørt det som administrator, kjørt det som windows 2000 DET ER IKKE PIRATVARE. Jeg har den nyeste driveren til mitt XFX gtx285 xxx edition grafikkort. Ellers i maskinen står det: core i7 920 6 gb minne Rampage 2 extreme hovedkort vista 64 Er det noen som har hatt samme problemet med dirt? Fant ut av det: Dirt fungerer ikke med 8 kjerners cpu. Løsning: Forandre hardware_settings_restrictions.xml fila som finnes i C:\Program Files (x86)\Codemasters\DiRT\system Først deaktivere read only i properties, så åpne fila i wordpad, finn workerMap8Core.xml og bytt ut 8tallet med et 4tall. Save. Endret 30. juli 2009 av Sloppy
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå