Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Eg va ein aktiv spiller av CoD4, men uheldigvis liker eg å laste ned patcher til spill eg har. Eg lastet ned den nyeste patchen 1.7, men da eg var ferig merket eg at dei gamle favoritt serverane funka ikke.

Da lastet eg ner den gamle patchen ijen, og håpa at de funka. De funka ikke, så eg prøvte å avinstallere spele. De gjekk, men når eg stappe i platå nå så står de Play og uninstall. Eg har prøvt å trykt på begge to men det skjer ingen ting? kan någen hjelpe meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

De forskjellige serverene bruker forskjellige versjoner av spillet. Hvis en server er satt opp med versjon 1.5, så kan ikkje du entre den serveren med versjon 1.7. Å nedgradere en patch har jeg ikke prøvd på før, men du kan google det hvis du gidder.

Grunnen til det står "Play" og "Uninstall" har noe med at spillet ikke ble avinstallert skikkelig, og uansett om du prøver å trykke på de så kommer du ingen vei fordi de nødvendige filene er slettet fra systemet ditt. En løsning er å rydde opp i registeret eller så kan du bare høyreklikke på DVD-ROM og velge Utforsk (Explore) og så dobbeltklikke på setup.exe

n00bz PS: Ikke velg å slett brukerdata (profil) Eller ta en backup av profilen

Endret av ErlendA
Skrevet
De forskjellige serverene bruker forskjellige versjoner av spillet. Hvis en server er satt opp med versjon 1.5, så kan ikkje du entre den serveren med versjon 1.7. Å nedgradere en patch har jeg ikke prøvd på før, men du kan google det hvis du gidder.

Grunnen til det står "Play" og "Uninstall" har noe med at spillet ikke ble avinstallert skikkelig, og uansett om du prøver å trykke på de så kommer du ingen vei fordi de nødvendige filene er slettet fra systemet ditt. En løsning er å rydde opp i registeret eller så kan du bare høyreklikke på DVD-ROM og velge Utforsk (Explore) og så dobbeltklikke på setup.exe

n00bz PS: Ikke velg å slett brukerdata (profil) Eller ta en backup av profilen

Ska prøva de, eg sletta ikke brukerene FØR eg fant ut at eg kunne ikke instalere de :p

(di va ganske goe)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...