Gå til innhold

Kan World of Warcraft bli gratis?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tviler sterkt på at WoW blir gratis.

Har selv sluttet å spille det 2 ganger xD men har begynt igjen noen måner senere.

 

Om WoW hadde blitt gratis nå i nærmeste fremtid hadde de fått MANGE flere spillere ( ALT for mange!) serverene hadde blitt overfylt med gamle spillere, noobs og unger (som jeg selv var da jeg spilte beta)

 

Syntes de burde gjøre det gratis å lage account. Jeg begynte å spille igjen like før wotlk ble lansert og jeg hadde selfølgelig ikke den gamle accounten min -.- så måtte kjøpe wow og tbc, er ikke mye penger men det er jo 3 måneder med gametime.

 

Samtidig ville kansje gratis acc`s føre til en massiv invasjon av gold sellers som spammer chatten...

 

Det nye mmorpg spillet til blizzard vil ikke få like mange spillere om de satser på grafikk (som AoC) ettersom mange som spiller WoW ikke har hig-end PC.

 

Jeg ska hvertfall teste det nye spillet til blizzard men kjenner jeg de rett så tar det nok noen år før det kommer ^^

Lenke til kommentar

Jeg tviler på at Blizzard kommer til å gjøre dette med det første. Når 11 millioner spillere er villige til å betale, renner det som sagt penger til blizzard.

 

Om ett par tusen slutter å spille det med et aldri så lite klagebrev om at de slutter fordi spillet koster penger, er ikke det nok til at blizzard kommer til å sette ned prisen, i hvert fall ikke gjøre det gratis. Å si nei til 1 milliard kroner i måneden er forsåvidt dumt.

 

MEN. Det er klart at WoW hadde fått MANGE nye spillere. Men det de betaler for selve spillet er nok ikke nok til å dekke det blizzard hadde tapt på å gjøre spillet gratis.

Lenke til kommentar

Jeg liker ideen om WoW- gratis TBC- 50 og WotLK 100 eller noe i den duren. det ville aapne opp for at mange morsomme raid fra gammelt av vil bli spilt. Tror Blizzard kunne tjent litt paa det pga veldig mange av de nye kommer etterhvert til aa betale fullpris.

Tenk alle som ikke begynner med WoW fordi det koster penger i maaneden som vil mene det er hvertaa betale for.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...