Halvordinho Skrevet 5. juli 2009 Skrevet 5. juli 2009 Hvert 1 minutt starter CSS og lagge, sånn sirka. Jeg kjører CSS lett, men jeg vet ikke hva problemet er når det lagger, det er irriterende. Jeg tror ikke det er nettet. Og andre klager ofte på at jeg lagger. i console har jeg; cl_updaterate 101 rate 25000 cl_cmdrate 101 - Er det noe jeg må instille til ytelse av .exe program eller noe? __________________________________ PC: Toshiba Satellite A300- IE [Laptop] Intel® Core2Duo CPU P8400 2.27 GHz 4GB RAM. ATI Mobility Radeon HD 3650 - Takker stort for hjelp! - Halvor aka. pure
Acurus Skrevet 5. juli 2009 Skrevet 5. juli 2009 Er litt typisk laptopper å bli varme og dermed klokke seg litt ned. Så mulig det er det som skjer. Prøv å ha den liggende sånn at det blir litt luftsirkulasjon rundt den. Gjerne under og om du får det til. BTW: Lagging er et ord forbeholdt nettverksproblematikk. Det du opplever (om det ikke har noe med nettverket å gjøre) er god gammeldags hakking
saajee Skrevet 5. juli 2009 Skrevet 5. juli 2009 Er litt typisk laptopper å bli varme og dermed klokke seg litt ned. Så mulig det er det som skjer. Prøv å ha den liggende sånn at det blir litt luftsirkulasjon rundt den. Gjerne under og om du får det til. BTW: Lagging er et ord forbeholdt nettverksproblematikk. Det du opplever (om det ikke har noe med nettverket å gjøre) er god gammeldags hakking kan hende det problemet ditt ligger i minne ditt eller att du må sette ned prioriteten av oppgaven.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå