Topcom Skrevet 13. juni 2009 Skrevet 13. juni 2009 I forbindelse med nattåpent ønsker vi på GAME deg velkommen til en real spillkveld på Arkaden 18.juni, klokken 17:30. Vi skal spille og konkurrere i mange timer - så dette må du ikke gå glipp av! Fra 18:00 - 20:00 spilles det FIFA 09! Har du det som skal til for å vinne turneringen? Møt opp og se! Fra 21:00 - 23:00 spilles det Guitar Hero! Rock ut med de feteste låtene og de råeste riffene! Enten du foretrekker å synge, spille trommer eller gitar - scenen er din! Mange premier fra bl.a: GAME, Millba, Telekiosken, Arkaden Frisør, Dolly Dimples, Gullsmed Moen og Sunkost. Gratis pizza fra Dolly Dimples til alle som spiller. Game - First place for gamers
Topcom Skrevet 13. juni 2009 Forfatter Skrevet 13. juni 2009 Neida, her er det bare å møte opp.. men må jo mekke turnering når folk har kommet, derfor det er en fordel å komme kl 1730 da hvis det blir alt for mange som møter opp, så er det de som kommer først som får spille for å holde det innenfor tidskjemaet
ShampooMacTavish Skrevet 15. juni 2009 Skrevet 15. juni 2009 Er det lov til å ta med seg kamerater og spille i et band, eller må man spille/synge alene?
Topcom Skrevet 15. juni 2009 Forfatter Skrevet 15. juni 2009 På Guitar hero så blir det litt løsere former.. så ja. bare å ta med kamerater men målet er jo at folk skal få spille sammen og helst 4 av gangen, så kan nok hende det blir slengt med et par til hvis dere ikke klarer å fylle bandet
ShampooMacTavish Skrevet 16. juni 2009 Skrevet 16. juni 2009 (endret) Den er grei, skal se om jeg får tatt meg en tur. Alltid hatt lyst til å synge B.Y.O.B foran et større publikum ^_^ Endret 16. juni 2009 av ShampooMacTavish
Topcom Skrevet 16. juni 2009 Forfatter Skrevet 16. juni 2009 konge da er klare for å høre deg vi, kom bortom til han som styrer det.. og si fra at du er fra gamer.no så skal jeg sørge for å få deg klar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå