Gå til innhold

Starte account på wow hjemmesiden?


Anbefalte innlegg

Er det mulighet for å starte en account via wow hjemmesiden? Når jeg var innom www.wow-europe.com sto det noe om at man etter 14 dagers trial kan man oppgradere til en normal account hos dem. Har jeg forstått det riktig at man da kan betale for å få alle utvidelsespakkene i tillegg (altså at man bare kan laste ned alt)?

 

Og hvor mye koster i så fall dette?

 

Jeg har også lest om at man kan kjøpe CD-keys via andre nettsider. Er dette et billigere alternativ?

Endret av Sebgun
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Som jeg har forstått det kan du fint spille trial konto så lenge den varer. For å oppgradere denne til fullversjon må du ut i butikken/nettbutikken og kjøpe ett eksemplar. CDkeyen som følger med boksen kan du legge inn i account management for trial kontoen og vips så har du fullversjon med dine eksisterende characters.

 

Ulempen er jo for å spille i områdene fra 60-70 (outland), må du kjøpe Burning Crusade expansionpack og aktivere denne cdkey på din konto

 

Videre har du områdene fra 70-80 (northrend), hvor du må kjøpe Wrath of the Lich King expansionpack.

 

Du kan vel ikke kjøpe noe av dette rett over nett, men å starte trial skal gå fint.

 

cdkeys fra andre nettsider er vel ikke noe blizzard har gått god for, så i min bok er det merket som lite trygge kjøp. Godt mulig det funker da :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...