timmoody Skrevet 6. mai 2009 Skrevet 6. mai 2009 Nokon som har noko nytt å fortelle om spelet? Sjekker forumet(http://www.irontowerstudio.com/forum/index.php?board=1.0) til tider og det ser så no ut som dei ønsker donasjonar(!!). Synd om dette spelet aldri skulle bli sleppt. Snakk om ein demo som visstnok skulle komme i dag, men eg har ikkje sett noko. Vel og merke snakkar me kanskje andre tidssoner så eg får smøre meg med tålmod.
andre_sn Skrevet 6. mai 2009 Skrevet 6. mai 2009 ja jeg leste litt om dette for kanskje et halvt år siden. Noen som tok opp tråden fra fallout (de gode fallout spillene vel og merke) og arcanum og bg og lignende. En skikkelig rpg med andre ord. Hva er siste nytt? Sist jeg sjekket jobbet de fremdeles med hovebyen, grafikk, og alt slikt. Ah savner de gode gamle isometriske spillene. Beskrivelser av ting er så mye bedre enn forsøk på innlevelse nå til dags. Bump denne hvis du får greie på noe
Nether Skrevet 6. mai 2009 Skrevet 6. mai 2009 Nokon som har noko nytt å fortelle om spelet? Sjekker forumet(http://www.irontowerstudio.com/forum/index.php?board=1.0) til tider og det ser så no ut som dei ønsker donasjonar(!!). Synd om dette spelet aldri skulle bli sleppt. Snakk om ein demo som visstnok skulle komme i dag, men eg har ikkje sett noko. Vel og merke snakkar me kanskje andre tidssoner så eg får smøre meg med tålmod. De holder vel på med combat demoen. Den skal vel slippes ut snart hvis jeg har sett rett. Så skal spillet komme med en annen demo samtidig tror jeg. De spør etter donasjoner for å markedsføre spillet. Spillet blir sluppet selv om de ikke får donasjoner, men uten markedsføring så vil spillet selge mindre. Dette vil igjen føre til at sjansen for flere spill av dem synker. Spillet høres bra ut så håper det kommer snart. Det er nok ikke vaporware i hvert fall. De vet at de må gi det ut en gang i år kanskje. Blir flott med en hardcore RPG igjen. Litt for få av dem nå for tiden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå