PC-sigurd Skrevet 19. januar 2011 Skrevet 19. januar 2011 (endret) Alle her er jo sjukt flinke, jeg er ikke så. Men for å være litt ''on topic'' her er noe jeg har laget: Ziggur er gjerne navnet jeg bruker In-game Endret 19. januar 2011 av Sigurd
Cyberfrog Skrevet 27. februar 2011 Skrevet 27. februar 2011 Digitalt malet portrett, andre forsøk. Hadde ikke tegnebrett, så kun maling med mus + litt "juks" for å få kantene (særlig rundt ansiktet) slik jeg ville ha dem. Har egentlig lyst til å oppdatere dette bildet, for jeg er ikke helt fornøyd. Men siden jeg ikke vet når (eller om) jeg vil gjøre dette, så poster jeg det likevel nå.
j0lle_InnleggNO Skrevet 27. februar 2011 Skrevet 27. februar 2011 (endret) Er ikke akkurat photoshop, men har brukt PS for å compe Enviroment til en kortfilm eg lager på Teesside University Laget i 3ds max 2011 Endret 27. februar 2011 av j0lle
Orsvend Skrevet 1. mars 2011 Skrevet 1. mars 2011 tegnet denne i går. Brukte ca 5 timer Hvis du vil se mer er hjemmesida mi www.svendsenart.com!
Gal_ape Skrevet 17. mars 2011 Skrevet 17. mars 2011 (endret) Fantastisk flott! Du burde satse på å bli concept-artist *edit* Lololol, ser at du er det allerede Endret 17. mars 2011 av Gal_ape
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå