Gå til innhold

Characterfeltet mitt er svart, nokon som kan hjelpe?


Anbefalte innlegg

Eg lagde meg ein trial konto og lasta ned trial versjonen av AoC, og kom til det punktet der eg skal lage meg ein person. Eg vel rase og klasse, men i ruta der fyren min skal vise seg fram er det berre svart. Etter litt trykking og draging med musa i det svarte feltet klara eg å få fram ein skulder (trur eg), men alt anna er svart.

 

Nokon som har tips og råd om korleis eg får fram characteren min? Eg har ikkje lyst til å begynne spelet med ein random fyr :(

 

Noko tips om kva server eg bør begynne på foresten?

Endret av Meet the Soldier
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel dette var en feil eg aldri har hørt om før.

men for meg høres det ut som det er noen filer som mangler til spillet, men dette kan fikses

så, gå inn på mappen hvor du installerte AoC og bruk en fil som heter SimpleConfig, det er et reprasjons program til AOC hvor han går gjennom filene for å se om noe er skadet eller ødelagt. visst det er en manglet fil vil denne laste denne filen ned og da skal det gå greit. er ikke sikkert dette er feilen men er verdt å prøve, bare fortell om det virker eller ikke og visst det ikke gikk skal eg se om eg kan finne en annen løsning, håper dette hjalp ;)

 

angående server så er det et veldig lett valg egentlig, det er 2 RP servere og RP er da roleplaying kor du då later som spilleren din faktisk finnes i en ekte verden og at de da lever så du snakker som de ville gjort. så har du en PvE og en PvP server, visst du liker å kunne drepe alle spillere så går du for PvP, men da kan man også bli ganket veldig mye, så visst ganking er noe som plager deg så går du for PvE (det er PvP zoner på PvE serveren asså)

 

p.s det er lettere å lvle på en PvE server så siden du bare prøver på en trial og sånn så kan du du rolle på Crome PvE visst du vil ha det lettere. (eg spiller på fury PvP)

 

Velkommen til hyboria :D

Endret av KraniC
Lenke til kommentar

Jodå, maskina mi skal vere god nok. Einaste er at eg har Windows XP og ikkje Vista. Bra dykk minte meg på å oppdatere driverane mine, for det er ganske lenge sida eg har gjort, men det hjalp heller ikkje. Siste utvei blir vel å prøve å reinstallerer spelet, men eg har ikkje so mykje håp til det heller.

Ganske dumt at eg må bruke masse av trial tida mi til å få spelet til å fungere skikkelig.

 

Takk for all hjelp anyway

Lenke til kommentar

Hadde samme problemet med at alt ble svart bortsett fra interfacen.

 

Løste dette med å rote rundt med videoinstillingene. Husker ikke nøyakting hvilken setting som fiksa det, men lurer på om det var anti alising/bloom effect. Kanskje det var en krasj mellom de eller noe.

 

Edit: Prøvde litt her hos meg og får fortsatt "black screen" når jeg kjører DirectX 9 uten Anti Alising.

Endret av Moth
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...