PC-sigurd Skrevet 8. april 2009 Skrevet 8. april 2009 Ja, tittel'n sir det som er problemet! JEg skal installere TBC og får opp det! Og jeg har jo vanli wow! Prøvd å kopiere alt fra TBC CD'n og prøve å kjøre men kommer opp det samme! Så lurer på om noen her vet noe, og om jeg slipper å reinstallere heile .... ?
Kokkolocco Skrevet 9. april 2009 Skrevet 9. april 2009 Prøvd å installere til samme mappe som du allerede har wow i?
PC-sigurd Skrevet 9. april 2009 Forfatter Skrevet 9. april 2009 Kan jo ikke! Får jo ikke installert det! Har skifta navn på WoW mappen 1 gang, men skifta tilbake da. Håper bare på at jeg ikke må re-installere ..
BrokenTomato Skrevet 9. april 2009 Skrevet 9. april 2009 Problemet er at du ikke har info i registered ditt om at vanilla er installert. Da må du enten vite hvordan du legger til dette, eller installere vanilla på nytt.
PC-sigurd Skrevet 9. april 2009 Forfatter Skrevet 9. april 2009 Prøver Client Download fra WoW-europe.. Download and Install derifra, får håpe det funker!
Thombr86 Skrevet 19. mai 2009 Skrevet 19. mai 2009 sikker på at det er samme språk du har på installasjonene? Selv hadde jeg ikke installert WoW på min PC (bare kopiert over), og jeg installerte uten problemer. Prøv en Repair.exe ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå