Keylar Skrevet 29. mars 2009 Skrevet 29. mars 2009 Jeg har begynt å spille neverwinter nights 2 igjen men har møtt på ett litt kinkig problem da spillet ikke vil la meg lagre fordi det står at det er for lite plass på C: drevet selv om det er 1.2gb ledig der. Er det noen som vet om en mulighet om å forandre det slikt at spillet heller lagrer på andre harddisker enn der windows ligger?. Har lite lyst til å formattere og forandre på partisjoner og slikt for å fikse dette.
Anonymbruker321 Skrevet 29. mars 2009 Skrevet 29. mars 2009 Husker dette var et problem for flere som spilte NWN2. Om jeg husker riktig så trenger NWN2 litt over en gig ledig plass for å kunne kjøre smooth i det hele tatt, så selv om en savegame ikke bruker så mye som 1.2 gb lagringsplass, så er det mulig at du må frigjøre mer plass på harddisken for å faktisk kunne lagre. Dessverre var den eneste løsningen jeg klarer å huske det du sier selv; å kødde rundt med partisjonering.
Keylar Skrevet 30. mars 2009 Forfatter Skrevet 30. mars 2009 Huff, da blir det nok en format C: i nærmeste fremtid da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå