Gå til innhold

[innlegg.no] Serieprat

Anbefalte innlegg

Skrevet
Har sett 4 episoder av Pushing Daisies. Elsker det.

Ja, jeg så gjennom de to første sesongene for en eller to måneder siden, og det var skikkelig godsaker. En serie som ikke kan anbefales nok til folk som er glad i god underholdning =)

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-127711
Skrevet

Fantastisk start på Buffy sesong 2. Rekker vel 2-3 episoder før jeg legger meg! :D

Skrevet
Har nettopp sett ferdig Battlestar Galactica, fantastisk serie. Favorittkarakteren min var Helo, noe som førte til at jeg også nå har sett Dollhouse, som også var bra!

Takk for tipset! Skal sjekke ut Dollhouse selv.

Personlig er favoritten min fra BSG Bill Adama, men skal sjekke ut Dollhouse.

Gjest Bruker-127711
Skrevet

Fra når er det best å starte med Angel? Husker at Ehtram sa Sesong 3, men jeg husker ikke før eller når. Har sett ferdig sesong 2.

Gjest Bruker-127711
Skrevet

Hadde planer om å ta med meg en sesong av Buffy hjem ista, men hadde ikke fått lønning enda. :(

Skrevet
Fra når er det best å starte med Angel? Husker at Ehtram sa Sesong 3, men jeg husker ikke før eller når. Har sett ferdig sesong 2.

Første sesongen av Angel går parallelt med Buffy sesong 4. :)

Skrevet

TV høsten startet for alvor i dag!

Med bl.a.:

Its always sunny in Philadelpia - sesong 5 :love:

Fringe - seson 2

Californication - sesong 3 (lekkasje)

Og neste uke begynner The big bang theory - sesong 3. :D

Skrevet

Trenger hjelp med valg av ny serie jeg skal starter å se på!

Har nå sett absolutt alle episodene av South park, Oz - life behind the walls, House og the big bang theory. De lager jo nye episoder for house, south park og the big bang theory, men vil ha en ny serier som jeg kan rushe gjennom på en kjedelig søndag :D

Så har dere noe tips? Er det noen av dere som har litt samme smak som meg som kan anbefale en annen serie?

Gjest Bruker-127711
Skrevet

Jeg vil anbefale Dr.Who spesielt, Buffy og Dexter. Alle er til elske, helt fantastiske er dem!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...