Gå til innhold

Monkey Island quiz! (Kan inneholde spoilers)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

actiii_monkey_head2.jpg

Bananapicker er svaret ja. Seriøst folkens? Man måtte jo bruke den i "nesten alle" gåter i 4ern. Jeg følte ihvertfall at puzzledesignerne hadde gått tom for ideer:P

Skrevet

Et spørsmål angående 4'ern. Er det verdt å spille. Klarte liksom aldri å begynne ordentlig, og ble til at jeg spilte det 15 minutter ell no xD

Er det like bra som de andre? :unsure:

Skrevet

Ikke like bra som de tre forrige, men er absolutt verdt å spille igjennom. Er ikke pek og klikk lenger heller, du styrer med piltastene. Litt uvant i starten, men du venner deg til det.

Skrevet
actiii_monkey_head2.jpg

Bananapicker er svaret ja. Seriøst folkens? Man måtte jo bruke den i "nesten alle" gåter i 4ern. Jeg følte ihvertfall at puzzledesignerne hadde gått tom for ideer:P

Jøss, da fikk jeg rett da.

Ehm, et spørsmål da. Ja, dette er fra Monkey Island 4 dette også.

Du kan finne en Brass Monkey som du kan undersøke. Hva hører du når du undersøker den?

Skrevet
Vil si at det er et vanskeligere spill også, men klart verdt å spille ja. Fikk ikke rundet det helt selv da det klikker helt på slutten :(

Hah, ja det er småvanskelig til tider. Noen av gåtene er så og si 100% ulogiske. Men moro er det likevel:P

Skrevet

Vel, ja, det får vel være godkjent det.

"That funky monkey" roper dem i en flott melodi. Trykket vel på den apen dusinvis av ganger. Syns det bare var så morsomt. Hadde ingen mening. That funky monkey, mehehe.

Skrevet (endret)

Hva er det som er forskjellig med Elaine Marley fra Curse of Monkey til Escape From Monkey Island?

Edit: Eller kanskje jeg kan si, hva har utviklerne gjort med henne fra Curse of Monkey Island til Escape From Monkey Island?

Endret av nouse4aname
Skrevet

Nei, jeg vet ikke. Kanskje det hadde vært fint med et lite hint. For det kan være så mye som er endret ved Elaine. Byttet de stemme på henne mellom de to spillene? Husker ikke helt.

Skrevet
Nei, jeg vet ikke. Kanskje det hadde vært fint med et lite hint. For det kan være så mye som er endret ved Elaine. Byttet de stemme på henne mellom de to spillene? Husker ikke helt.

Jepp, du klarte det! De byttet stemme på henne :)

Skrevet

Jaja, får ta en enkel en da, siden jeg høyst sannsynlig ikke er her igjen når noen kommer og svarer.

Om dere tar den, bar fortsett uten bekreftelse om at det er riktig.

Look behind you, a...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...